Followers

Monday, October 27, 2008

Demam Hooo



Hari aku dapat fever. Apa itu fever? Maksudnya didalam bahasa kebangsaan adalah demam. Fever tu kata orang tua tua kat kampung aku nie. Maklumler orang veteren semuanya british education.

Anyway demam aku tak teruk sangat. Masih boleh bergerak seperti biasa. Kalau aku kena demam panas, comform aku tak leh bangun punya. Tidur je sepanjang hari seperti cik Ien. Dan tadi aku da makan ubat so harap esok dah elok lah.


Satu perkara yang aku tak suka bila demam *sebenarnya 2 perkara* Iaitu selsema dan sakit tekak. Tension woo bila kena 2 benda ni. Rimas aku rasa.

Tarikh 28.10 juga adalah tarikh istimewa buat seseorang yang pernah ku sayang*still miss her*. Happy Birthday Aina. Birthday yang keberapa? Sory i cant tell here. Dah hampir 4 tahun. Four years and i still remember and miss her.



2 comments:

iEn said...

demam rindu kot nih.. eppy besdeey juge!! uhhu

alan said...

Maybelah huuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...