Followers

Sunday, October 05, 2008

Bosan Bosan

Hari ini sudah masuk raya ke lima. Sudah ramai yang pulang ke ibu kota kerana start kerja dan sekolah esok. Seperti biasa pastinya jalan dibandar aku menjadi sesak dengan pelbagai kenderaan.

Huarrr!! aku dah bosan. aku tak tahu nak buat apa Nak pergi beraya nanti orang kata buang tebiat lak budak ni huuhuu. Kawan sekolej aku akan melangsungkan perkahwinan di perak. Selamat Pengantin Baru aku ucapkan pada korang. Semoga berkekalan hingga ke anak cucu.

Jangan jadi macam aku. Elok elok ada awek, awek lak mintak putus. Tak paham sungguh aku. Rayapun semakin hambar. Kalau korang perasan, tahun ni tak banyak disiarkan tadbir raya. Tidak seperti tahun yang lepas lepas. Kenapa yek? Adakah stesen tv masih didalam mod pilihanraya? Who Know..

Sudahlah sambutan merdeka hambar, rayapun sunyi gak. Apa ni weii. Tension sungguh aku camni.

2 comments:

iEn said...

aku pong busan.. adeh.. busan tul hidup ni.. ngeh2!

xmakan ketupat st.. banyak makan roti cecah rendang jor hehe

alan said...

hohoho diet ke..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...