Followers

Tuesday, May 06, 2008

Sinar Mentari Masih Ada

Alhamdullilah masalah aku dengan yang tersayang dah settle. Hubungan kami dapat diselamatkan. Semuanya disebabkan salah faham dan juga perasaan busuk hati orang lain. Aku tahu siapa yang wat cerita tapi aku malas nak layan. Biarlah Allah membalasnya nanti. Hidup dia tak akan selamat dunia akhirat.

Diploma show juga telah tamat dengan jayanya. Terima kasih kepada sesiapa yang sudi datang memberi sokongan kepada diploma show tempoh hari. Walaupun aku tak terpilih untuk show terbabit namun aku tetap datang untuk memberikan sokongan kepada rakan rakan dan juga kolej. Memang seronok berada di sana.




2 comments:

HEMY said...

diploma show??apa tu???sejenis diploma pengajian dlm bidang show..atau sebuah show pasal diplomaa???

Alan said...

haha lawak lawak..

bukan diploma pengajian dlm bidang show atau sebuah show pasal diploma tapi pameran hasil kerja final projek budak2 diploma multimedia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...