Followers

Wednesday, March 19, 2008

Tidur @ Meniduri

Ditiduri @ Meniduri
Dua perkataan di atas mempunyai makna yang sama iaitu tidur. Kalau ada sesiapa yang tidak tahu apa makna tidur, sebaiknya anda bermuhasabah diri dan mengenang siapa diri anda sebenarnya. Manusia atau .....
Perkataan itu akan berubah maksudnya jika diletakkan imbuhan seperti meniduri, ditiduri, tertidur dan sebagainya. satu perkataan asas dan boleh membawa banyak maksud jika ditambah imbuhan. Begitu hebat dan kayanya perbendaharaan kata bahasa melayu @ malaysia ini.
Namun sebenarnya aku bukannya hendak memperkatakan tentang isu bahasa melayu atau kes kes Ditiduri @ Meniduri sebaliknya aku hanya ingin mengatakan betapa enaknya, sedapnya, empuknya dan lenanya aku tidur tengah hari tadi. Ahaks semestinya anda bengang sebab intro aku yang berbunga bunga diatas hanyalah lakonan sketsa semata mata.
HAHAHA ketawakan diri anda termasuk aku sekali
Aku cuma tak cukup tidur je malam tadi. Rasa cam nak koma sebulan je huhuuuhuu...Study giler giler visual basic tapi test aku pagi tadi rupanya computer interakfif.Gila tu apabila anda tersalah mentelaah subjek tanpa mengetahui esoknya adalah paper lain.
Dan test pagi juga adalah gila. Penuh kejutan, dan juga warna warni kehidupan. First time aku buat sepanjang belajar, study subjek lain, jawap paper lain. Dan penuh confident je aku masuk dewan pagi tadi. Terasa seperti akulah bakal juara Akedemi Fantasia. Bila pegang je paper, terasa seperti ada dinasour mengganas didalam perut. Seakan akan tali perut aku dicarik carik olehnya. Warhhhhhh sadisnya aku pagi tadi.
En. Senyumpun leh gelak sakan kat aku hua hua hua.
Aku try jawaplah juga sebaik dan seikhlas boleh. Hurmm apalah malang nasib aku. Orang yang bagi information kat akupun bukan orang lain. Buah hati aku juga. Nasib nasib...Kalau orang lain, aku dah bagi flying kick kat tengkok dia. Biar dia koma sepanjang hayat.
Anyway nasi dah jadi bubur. Kalau jadi nasi ayam or nasi minyak sedap juga. Harap markah aku xdelah teruk sangat. Ngantoknya...Rasa nak tidur lagi je hummmmm....

1 comment:

Anonymous said...

sabar je la syg..org pun kne gak..hadapi dengan senyuman..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...