Followers

Friday, December 07, 2007

Selamat Bercuti

Akhirnya aku selamat juga sampai ke rumah tengah hari tadi. Dan hari ni juga mendapat berita yang member aku kini dikurniakan cahaya mata pertama iaitu anak perempuan. Alhamdulliah semuanya selamat.

Waktu cuti inilah masanya aku untuk melepakkan diri di rumah sambil melayan movie. Aku nak duk rileks rileks n xnak pkkan apa2 tentang multimedia. Aku fed up about multimedia nie. Kiranya kesabaran aku dah sampai tahap 8.

Sekarang adalah musim hujan dan juga banjir. Nasib baik area rumah aku bukannya area banjir walaupun hujan 2 3 hari. Tapi musim hujan juga telah membantutkan hobi aku iaitu berendam di sungai. Kalau time hujan camni..tempat lepak aku selalunya kolam air pnas je..Anyway aku xde plan lagi nak pergi sana dalam 2 3 hari ni..maybe next week kot..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...