Followers

Friday, October 27, 2006

Selamat Hari Raya

Hari ni sudah hari keempat raya. Aku tak bukak blog sejak raya pertama kerana aku takde mood. Raya tahun ni aku rasa tak ada erti langsung bagi aku. Aku rasa sunyi raya tahun ni. Bosan. Akupun tak shopping banyak untuk tahun ni.

Bosannya!!!!

Dua tiga hari sebelum raya, bila malam time selalu hujan. Pelita yang aku pasang selalu padam. Memang buat aku tension jer.

Ahad ni aku balik semula ke Melaka. Selepas ni lecturer aku cakap nak buat satu party sambut raya. Siap ada persembahan lagi. Tapi ni cuma untuk bebudak DMM atau dalam bahasa mandarin ialah Diploma Multimedia.

Siap aku contez hero/heroin yang paling cun time tuh.Nanti aku akan story lebih bila tibanya party tu nanti.

Kat sini aku ucapkan Selamat Hari Raya kepada sesiapa yang sudi melawat blog aku yang tak seberapa ni. Segala salah dan silapku aku mohon maaf.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...