Followers

Friday, March 03, 2006

Aku Tertekan !!!!!

Aku baru sampai rumah petang tadi. Penatnya takleh cakap. Pagi tadi aku ada test ujian SADM or kitaorang panggil saddam hehehe.Sebenarnya aku langsung tak prepair apa-apa tentang subjek nie. Malam tadi aku sibuk dengan kerja PBSB. Dahlah masa test tadi aku xleh jawap pastu dalam kelas Asas Grafik aku kena marah lak.

Aku taktauler apesal dia tak puas hati ngan aku. Setiap kali aku sent keje jer mesti nak carik salah aku. Tadi dia suruh aku betulkan keje aku. Ok aku wat balik tapi x tauler apesal demand dia tinggi sangat.

Banyak kali aku betulkan lukisan tuh tapi dia mesti tak puas hati. Geram betul aku. Aku bengang giler sampai satu tahap aku wat bodo jer kat arahan dia. Last-last dia sendiri yang lukiskan.

Padan muka. Hangin betul aku. Dahlah aku nak cepat sebab nak kejar bas nak balik umah, dia pulak wat hal. EEEEEEE!!!

Malam nie takde cerita yang best kat TV. Bosan giler. Dahlah cuti nie aku kena siapkan pelan rumah. EEE idea bodoh sapelah yang paksa bebudak diploma Multimedia kena ambik kelas Pelukis Pelan Dan Seni Bina. Menyusahkan betuller.
Dah ler keje ngan En. Azmal banyak giler.Tambahlak lagi ngan keje PBSB. Mau giler aku.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...