Followers

Tuesday, February 21, 2006

Kem Motivasi

Hari nie aku baru balik dari kem motivasi yang diadakan di KEM LANCHANG MELAKA. Aku pergi selama 3 hari 2 malam. Aku pergi hari ahad lepas. Penatnya takyah cerita ler. Memang x tidor selama 2 hari nie. Badanpun aku rasa cam dah jem jer. Banyak pengalaman yang aku dapat. Antaranya sepanjang aku kat sana, aku makan diatas plastik sampah yang berwarna hitam tuh. Tapi yang bersih punya ler.
Dengar ceramah ler yang aku paling bosan disamping game game yang aku rasa bosan. Kat sana kitaorang diajar mendisplinkan diri dengan masa, diajar supaya percaya kepada kawan, semangat setiakawan dan juga berpasukan. Pastu cam biasa mesti ada ceramah tentang subjek yang kitaorang blaja dan juga sesi meluahkan segala apa yang kitaorang x puas hati terhadap kolej, pensyarah dan juga kerja2 yang kitaorang dapat sepanjang sem2 nie.
Malam nie aku nak tdor puas2. Esok dahler ade kelas. Perhhh penat giler siot.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...