Followers

Thursday, December 15, 2005

BAGAIMANA NAK BAWA MASUK SWORD OF OMEN KE EXAM HALL?

Petua ini adalah untuk para pelajar yang akan mengambil exam tahun depan. Sorry, untuk tahun ni dah tak sempat.
1. Masa kat rumah, masukkan Sword of Omen (SoO) kat dalam seluar. Tak leh masuk dalam poket sebab dia panjang sikit, unless korang dah buat special poket then ia tak jadi masalah. Masa masukkan dalam seluar, pastikan ia tidak tercocok atau terhiris anu anda. Untuk perempuan senang sikit nak sembunyi dalam baju kurung. Tapi dengar cerita SoO ni sexist sikit. Hanya orang lelaki atau kucing jantan je yang boleh guna.

2. Katakan kepada guru bertugas bahawa anda datang daripada keturunan pendekar. Perlu bawa masuk pedang ke dalam exam hall. Oleh kerana pedang tu boleh digerakkan menggunakan kuasa dalaman, tunjukkan ke'power'an pedang tu andai kata permintaan anda tidak dituruti. Susah sangat, Zas aje leher cikgu tu.

3. Cakap kat cikgu bertugas, dalam exam hall tu ada Ponti. Sekarang Ponti dah muncul disiang hari macam dalam PHSM2. Pedang tu digunakan untuk membantu mengenalpasti siapakah dikalangan student dalam exam hall tu adalah Ponti. Trick ini akan lebih menjadi jika ada dikalangan cikgu bertugas yang mengandung. Sambil tu pakat dengan classmate (perempuan) supaya letakkan air tembakau kat mata dia. Student yang mata merah tu lah si Ponti yang dicari. Unless anda dapat memujuk seorang cikgu perempuan untuk bersekongkol (untuk berlakon jadi Ponti) dengan anda, trick ni tidak akan menjadi jika sekolah tu hanya ada student lelaki (mana ada Ponti jantan).

4. Masukkan SoO kat dalam flush tandas. Lepas tu minta kebenaran nak pergi tandas. Pastikan tandas tu tak di occupy orang lain pulak.

5. Ceraikan SoO kepada beberapa bahagian seperti pedang Highlander dan masukkan kat dalam poket.

6. Bawa masuk ke dalam exam hall dengan selamba. Bila cikgu bertugas tanya "Pedang ni nak buat apa?" Jawab je dengan selamba "Buat asah pensel cikgu. Ni je yang ada. Pisau mak saya nak pakai untuk memasak dan gurmit (pengasah) saya dah hilang. Rasanya ada orang curi untuk mengasah BAKAT kot."

6. Pastikan penggunaan ayat adalah betul. "Sword of Omen, Give me sight beyond sight." Macam jampi jugak, Idgham kena betul. Kalau tak, lain pulak yang korang nampak. Bagi students T'ganu berhati-hati bila sebut perkataan 'Omen'. Jgn jadi 'Omeng' udah le. (Nothing against org T'ganu)

SoO tidak dapat digunakan dalam 2 matapelajaran.

1. Exam untuk matapelajaran Pendidikan Islam (berdosa kalau menipu).

2. Dan matapelajaran Pendidikan Seni (bab melukis). Pedang tu tak boleh digunakan untuk melukis. Lagipun jawapan apa yang anda nak cari dengan pedang tu?

Segala risiko anda tanggung sendiri. Saya tidak akan bertanggungjawab jika anda ditendang keluar dari exam hall. Sebarang surat menyurat tidak akan saya layan.
Walau apapun, tugas yang paling susah dan paling berat ialah errr.....nak cari Sword of Omen. Mana nak cari hah?

p/s: Aku pinjam dari blog 6 jahanam

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...