Followers

Thursday, January 13, 2005

Pengembaraanku

Sejak aku habis praktikal nie memang aku banyak berjalan je. Sehari selepas aku balik aku pergi ke Kuantan pulak ikut member aku pergi jumpa awek dia. Kitaorang pergi hari ahad, masa aku kat kuantan aku tengok banyak giler awek cun perhhh tak tahan aku...Nasib baik aku still remember kat awek aku kalau tak naya jee aku pasang spare part banyak banyak. Lagipun bila aku pikir balik tak guna aku cari awek kuantan sebab memang dah sah jarang aku ke sana so payahler nak jumpa selalu. Tambang ikut highway baru tu je dah Rm16. Tu baru pergi belum lagi balik, dengan minyak kereta lagi memang sakitlah nak jumpa. Sedangkan dengan Aina niepun memang aku tak pergi jumpa dia kat Kuantan. Tentang Aina aku tak story lagi kat sinikan ermm. Sebenarnya dia dah tak belajar kat Poli Kuantan. Dia sekarang jadi pelatih kat kolej jururawat Hospital Sungai Buloh. Akupun tak tahu kenapa dia minat nak jadi nurse tapi aku memanglah tak halang sebab dah tu impian dia..Lagipun ada hikmah disebalik semua nie sebab bila dia dah ada kat Sungai Buloh tu senang ler aku nak jumpa dia kekekekeke. Sabtu lepas aku baru jumpa dia (8/1/2005). Siap berjemput lagi kat kolej dia tu..kolej dia memang best sebab tempat baru tapi yang penting banyak awek cun kekekeke. Tapi memang sakit masa aku nak mencari dia sebab tempat tu punyalah jauh. Dua tiga kali juga aku bertanyakan pada orang lain mana jalan nak kesana. Bila dah jumpa perhhh cun gak awek aku sorang nie. Dah dekat setahun couple baru first time jumpa kekekeke memang tak pernah buat diorang. Comel gak awek aku tuh adalah macam lynn skit. Member aku cakap dia sama cam lynn awek lama aku tuh ermmm memang pandai aku carik awek kekekeke. Cuma aku kena ajar dia skit camana nak dressing cambest ngan penampilan dia. Ahad pulak aku pergi melaka kena ambik trankrip sijil nagn fail aku. Itupun satu hal gak aku balik seremban dulu pastu hari isnin baru aku pergi melaka. Nasib baik ada Sofi, Mail, Suhairi ngan Fairus. Kalau tak memang aku menanggislah nak pergi sana. Hari isnin tuh je aku pergi ke kolej ambik trankrip dengan hantar buku log. Nak pergi ke pulau Gadong nak ambik fail pulak tak sempat kena balik seremban dulu. Hari selasa baru pergi ambik fail.Tempat dia memang jauh giler. Tengahhari baru dapat pergi sana. Tapi sial aku kena pergi sana lagi sebab nak ambik fail tahap 3 pulak. Kalau ikut hati memang aku malas nak pergi sana sebab buang masa. Nak balik memang susah sebab tak ada bus dari Pulau Gadong tuh. Nasib baik ada Awang, dialah yang hantar kitaorang ke busstop tunggu bus. Kalau nak menapak memang lengitlah. nie baru balik dari seremban memang penat. Sekarang nie aku nak rileks rileks kat rumah. Minggu depan dah raya haji erm bestnya hari raya. Bulan dua pulak dah tahun baru cina...Aku tak tahu lagi nak buat apa lagi dalam sebulan dua nie...Maybe tidur je lah kekekeke..Akupun tak tahu nak tulis apa lagi nanti kalau ada masa aku conteng lagi kat sini..Chow dulu babai...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...