Followers

Monday, December 20, 2004

Masalah melanda

Sekali lagi blog aku ada problem. Sejak semalam blog aku takleh nak akses. Aku dah try masuk, bila nak posting ada masalah. Bila aku check temtplat semua coding aku dah hilang. So nak taknak aku kena ambik temtplat baru pastu buat semua blog. Aku kena cari balik semua link yang aku wat dulu. Aku cuma dapat sikit jee link. Memang aku tak save link kat tempat lain sebagai backup dan sekarang aku dapat pengajaran berguna. Tak kira apa yang kita buat kita mesti ada backup supaya senang nak cover balik. Tapi sekarang nie memang nak menangislah aku nak repair balik. Dengan internet tahap dewa penyu memang susah. Silap-silap bila sent ke internet dia tak sampai. Aku kena buat guestbook baru, counter baru shoutbox baru memang susah. Sayang semua komen dulu dah hilang. Waaa bilalah ribut kedukaan ini akan reda.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...