Followers

Tuesday, December 14, 2004

Dah lama tak menulis

Hari nie hari isnin bersamaan 14/12/2004. Dan hari nie juga hari lahir awek keduaku zura. Happy birthday sayang yang ke 18. Tadi aku baru call dia dan ucapkan happy birhday padanya. Dia dah mintak hadiah kat aku waa mana aku nak cari nie. Memang aku dah janji ngan dia dulu nak bagi dia teddy bear tapi sekarang aku pulak ekonomi meleset. memang diluar jangkaan aku akan jadi cam nie. Mujur dia paham dan tak marah. Kalau tak habislah aku. Waaa aku memang takde duit nie hanfonpun dah lama giler tak topup. Aku risau gak pasal aina sebab banjir kat kuantan. Nasib baik dia dah balik rumah but i still worry about her and her family. Biasalah awek kesayangan. I hope their will safe. Maybe this jumaat i akan balik umah but not sure coz kena tengok belanjawan dulu hehe. Kalau belanjawan kantoi maknanya tak baliklah aku. aku nak buat birthday party for zura but tak cukup bajet so maybe next week i akan buat for her. Sebenarnya dah lama gak aku tak tulis dalam jurnal nie sebab internet problem. Ni pun masalah gak bila bukak dia ada error on page. Entah bila akan berakhirnya segala masalah nie waaa.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...