Followers

Wednesday, December 01, 2004

Beraya tak habis lagi

Hari nie hari rabu. Aku baru balik dari rumah kak Piah. Dia buat rumah terbuka. Sekarang aku tak tahu nak buat apa. Rasa cam biasa still boring. Myrakan baru aku dah siap. Cuma tinggal nak edit sikit je lagi. Aku dapat coding baru camana nak letak lagu. Sekarang nie tak payahlah susuah nak cari lagu lagi haha. Cerita sembilu malam tadi cam biasa masih tak ada perkembangan baru. Still berkisar pada masalah hetty dan syamsul. Dan cam biasa zaidi nagan diana masih buat hal. Tetiba lak ada tomok dalam cerita tu. Ntah apa-apa lak. Dressing cam waiter. Aku ingat waiter rupanya member zetty lak. Makin berbelit cerita tu sekarang. Akupun tak tahu bila habis. Aku cuma harap cerita tu habis sebelum aku mula ada program yang akan menyibukkan aku dari tengok tv.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...