Followers

Monday, November 15, 2004

Raya Kedua

Hari ni hari raya kedua. Tadi fadly member lama aku ajak pergi rumah member depan rumah tapi dia tak ada lak. Last-last berborak ngan kakak ngan sedara dia. Kakak ngan sedara dia member lama kami gak dan dah lama tak jumpa. Tak ingat dah berapa tahun. Macam-macam topik kitaorang berborak tadi. Baru tadi aku baru linkkan satu laman web yang bagi aku best dan kool iaitu adriana. Laman web memang cute dan banyak bahan best. Lagi satu banyak madah yang cambest kat situ. Sebenarnya dah lama gak aku survay website tu dan sekarang ni aku dah ada jurnal sendiri so bolehlah aku link ngan jurnal aku tu. Bila aku baca madah kat situ aku selalu teringatkan lynn..dan kalau aku rasa sepi dan sedih aku selalu hiburkan hati dengan baca ayat-ayat kat situ. Memang aku sokong seratus peratuslah website tu. Tahniah buat kak Ana dan memang aku respek kat dia walaupun tak pernah berjumpa.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...