Followers

Friday, November 19, 2004

Hari ni aku betul-betul terkejut. Tadi buka emel aku dan aku mendapat satu berita buruk. Seorang kawan akn telah meninggal dunia. Aku baru dapat tahu setelah lebih sebulan dia pergi. Kami kenal melalui chat room. Walaupun kami tidak pernah bertemu namun aku rasa menyesal dan bersalah pada dia kerana aku tak dapat menunaikan permintaan dia. Dia ingin sangat berjumpa aku tapi aku tak dapat tunaikan permintaan dia kerana sibuk dengan pelbagai kerja dan sekarang aku betul-betul menyesal. Kalau boleh aku ingin tebus kembali kesilapan yang aku buat tapi itu mustahil. Sekarang ni aku betul-betul menyesal. Kenapa dia yang harus pergi dulu. Dia masih muda dan banyak lagi peluang yang harus dia dapat. Di bawah aku letakkan email yang telah dihantar oleh majikan dia. Aku betul-betul berterima kasih diatas jasa baik majikan dia kerana telah memaklumkan kepada aku tentang kehilangan sahabat baikku. Segala kenangan yang dilalui bersama dia tidak akan ku lupakan. Al Fatihah...

Hi Alan Yu Jin...

For your information..I'm Sharifah's office colleaque and I assume you are her friend. No that she doesn't want to reply your email just that she no longer with us.

I need you to be patient and relax and not frighten after reading this email.....Sharifah already pass away almost 1 month plus (October 2004).

Hope you can pray for her...

Take Care.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...