Followers

Thursday, November 25, 2004

Akhirnya Aku Berjaya

Tentu ada yang masih ingat tentang sebuah pc yang aku guna terkena kurap. Dan akhirnya aku berjaya memformatnya setelah dapat driver dari Abang Nizam. Macam sial nak format sebab banyak masalah yang timbul. Mulanya aku guna cd 98 pastu tak tau kenapa fail windows tu tak diinstall. Tunggu bagai nak rak tapi tak jadi. Akhirnya aku guna cd driver komputer ni. Bestlah pc sebab cd driver dia ada siap windows 98 so kita leh format and install automatik. Tapi aku cuak juga sebab last-last dia mintak no siri win 98 original so last aku bagi no siri cd pirate. Berjaya gak microsoft nie kena tipu. Hari takde story best sebab aku sibuk format pc ni so tak banyak main internet. Internet pc nie lak lembab cam lipan berkaki 3. Satu lagi problem..Entah bilalah berakhirnya problem dalam hidup aku nie.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...