Followers

Thursday, October 14, 2004

I will always love u lynn

"We don't even talk anymoreAnd we don't even know what we argue about...
..Let's don't wait till the water runs dryWe might watch our whole lives pass us byLet's don't wait till the water runs dryWe'll make the biggest mistake of our livesDon't do it baby"

water run dry, boyz II men.

Sebenarnya aku sendiri tak tau apa masalah aku dengan dia. Yang aku tau tetiba je dia mintak pisah. Dan cara dia minta tu dengan lembut sekali seolah-olah ada sesuatu yang disembunyikan dariku namun aku tau dia mempunyai niat yang baik dan tidak mahu aku terlibat dalam masalah yang dia hadapi. Bagiku dia adalah segala-galanya dan tak mungkin aku akan melupakannya buat selama-lamanya.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...