Followers

Wednesday, October 27, 2004

Hari ini hari terakhir komputerku

Hari ni hari rabu. Petang nanti komputer aku kena ambil. Tak tahulah sama ada aku boleh update lagi blog ni ke tak hanya takdir yang menentukan. Aku tak sihat lagi hari ni. Kepala pening lagi. Malam tadi aku tengok cerita sembilu. Menyampah betul tengok azza malam tadi tergedik-gedik je. Sedih siol tengok cerita sembilu. Aku terasa seolah-olah aku berada dalam cerita tu. Sebenarnya masalah yang dialami fendi seakan masalah aku setelah aku berpisah dengan lynn. Masih setia menyintai walaupun tiada lagi disisi. Dan lagu sembilu yang diakhir cerita tu betul-betul menusuk kedalam hati dan perasaanku. "Kau pergi bersama angin yang menghiris kenanganku, gugurnya bebunga cinta yang mekar dihati ini namunku mengerti dirimu telah pergi, kuterhiris bagaikan sembilu". Saat paling menyeronokkan masa tengok cerita sembilu masa aku study kat melaka. Aku selalu tengok kat cc. Ada tv kat sana dan kebetulan aku kamcing ngan tokey tu. So aku leh tengok tv bebila masa je hehe. Aku tengok dengan kawan-kawan aku zuar, wan, che mat, west lawak tul. Macam-macam spekulasi kitaorang buat semua minat kat hetty. Semua tu tinggal kenangan sekarang. Akupun tak tahu semua bebudak ni pergi..Semua kenangan yang korang berikan tidak akan kulupakan sepanjang hayatku..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...