Followers

Friday, October 22, 2004

Hari Ini Hari jumaat

Waa boring lagi sekali melanda aku..petang nanti aku nak jumpa zura kat Terminal. Tapi duit aku takde pulak camana ni mampus aku siol. Ni mesti nak kena belanja dia makan pastu aku lak balik naik teksi lak tu susah susah. Jangan petang ni hujan lagi dahlah. Tapi aku tengok langit gelap semacam je. Aku dah lama tak masuk ke blog jurnalalam. Aku suka tengok komen dia. Ayat power biasalah orang dah "tua" punya blog mesti powerkan. Bila aku tengok blog aku dah semacam jee kandungan. Tak tau nak tulis apa sebab tak ada apa kerja yang dibuat. Semalam aku cuma buat inventory komputer je itupun sekejap je. Sebenarnya aku ni sekarang pening kepala. Aku tak tau nak buat camana sekarang. Antara aina dan zura...aku taknak mengecewakan kedua-duanya dan aku masih lagi menyintai lynn..Betul-betul cari penyakit..tapi aku rasa aku lebih menyayangi aina dari zura dan kalau lynn balik padaku dah tentu aku terus pilih lynn sebab tiada siapa yang paling aku cintakan selain dia. Mesti ada yang menyatakan aku ni kasanova mahupun penipu tapi sebenarnya jikalau aku diberi pilihan, aku mahukan pilihan yang membolehkan ketiga-tiga mereka menjadi milik aku hehe..Sape taknak kawin 3 beb. Oklah akupun tak tau nak tulis apa so chow dulu buat hari nie. Esok jumpa lagi bye-bye..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...